El Mercat Municipal d’Oliva ha presentat este matí la nova campanya de dinamització comercial amb el lema «Sabem el que ens agrada». A la presentació ha assistit el regidor de Comerç i Mercats, Vicent Roig, acompanyat de la presidenta de l’Associació de Comerciants del Mercat Municipal, Marga Criado.
La nova campanya intenta apropar el mercat als ciutadans a través de diferents iniciatives: atenció personalitzada, relació qualitat-preu, ampliació d’horari de dilluns a dissabte de 08.00 a 14.30 hores, repartiment a domilici gratuït, contenidor cultural, creació d’una targeta de fidelització amb descomptes per les compres.
El Mercat també servirà com a seu de diferents activitats socio-culturals que es duran a terme al llarg de l’any. La programació de tardor serà la següent:
-18 octubre: Taller de música «instruments artesans»
-25 octubre: Taller de pernil
-8 novembre: Taller de Sushi
-15 novembre: Taller de Cupcakes
-22 novembre: Taller Alimentació local i ecològica
-29 novembre: Taller d’elaboració i degustació de postres d’Oliva.