La proposta s’ha dissenyat per a promocionar tots els atractius turístics d’Oliva i gaudir, cada cap de setmana, de la cultura, l’esport, la gastronomia i la naturalesa
Les activitats, amb una tarifa de 20 euros, començaran el pròxim 9 d’octubre i continuaran fins al 8 de desembre
El Departament de Turisme d’Oliva ha presentat Oliva Weekend Experience, una iniciativa que naix de la col·laboració entre l’ajuntament i les empreses de turisme actiu de la localitat, amb l’objectiu de potenciar el turisme familiar i de cap de setmana, a més de desestacionalitzar el producte i l’oferta turística.
La proposta s’ha dissenyat per a promocionar tots els atractius turístics d’Oliva i gaudir, cada cap de setmana, de la cultura, l’esport, la gastronomia i la naturalesa. La programació compta amb activitats tan diverses com les visites teatralitzades pel barri antic, amb degustació de tapes i maridatge de vins; bateig de golf; kàrting; marató de fitnes; ciclisme per la Marjal; ruta amb canoa; classes de paddle sup; la ruta senderista “Essència andalusí”; passeig amb vaixell de vela lleugera o un circuit espartà.
És important assenyalar que aquest projecte és el resultat de la sinergia entre el Departament de Turisme i set empreses, o professionals, que en participen, com ara Oliva Surf, Santi Marfull, Bar El del Vi, Oliva Nova, Tracks and Pedals, Vive Oliva i Karting Vives.
Cadascuna d’aquestes experiències s’oferiran als visitants i turistes que pernocten en els allotjaments, així com a tots aquells que vulguen gaudir d’un cap de setmana segur a Oliva. Per a això, s’han programat 23 activitats, des del pròxim 9 d’octubre fins al 8 de desembre, amb una preu de 20 euros cadascuna.
Cal destacar que totes les activitats es realitzaran complint estrictament el protocol de seguretat i higiene enfront de la covid19, per la qual cosa és necessària la inscripció prèvia, ja que tenen un aforament limitat. Aquesta inscripció s’ha de realitzar directament amb l’empresa organitzadora.
Com ha comentat el regidor de Turisme de l’Ajuntament d’Oliva, Joaquín Calafat, “tant les empreses locals com el departament de Turisme estem fent un gran esforç per adaptar-nos als actuals patrons de viatge que demanden noves experiències que complisquen totes les mesures sanitàries.”
A més, ha afegit Calafat, “amb aquesta situació s’ha afermat una tendència que ja estava a l’alça, l’objectiu de la qual és gaudir la destinació amb un model més responsable i la necessitat de les persones de sentir-se benvingudes en un entorn de confiança, un requisit que a Oliva podem oferir amb totes les garanties.”