Salta al contingut

Premsa

ACCO i el regidor de Comerç presenten un audiovisual que promou el consum al comerç local, com una inversió per a tot el poble

També es recorda la campanya “La tardor, t’agradarà”, amb el sorteig de 50 euraccos diaris fins al 25 de novembre

El regidor de Comerç, Mercats i Consum, Pepe Salazar, i Rosa Llopis, presidenta de l’Associació de Comerciants d’Oliva ACCO, han presentat aquest matí un audiovisual per tal de conscienciar la població sobre la importància de comprar en el nostre comerç local.

El vídeo s’inclou en la campanya de conscienciació iniciada per ACCO el passat mes de juliol, i ens explica la vida d’un bitllet des que ix del banc, passa per diverses mans i acaba al final a la butxaca de la persona que el va traure de l’entitat bancària.

“La idea és que si consumim a Oliva, els beneficiaris som tots. A més la història és molt xula, i molt gràfica, i els seus protagonistes són els mateixos comerciants”, segons ha explicat la presidenta d’ACCO, Rosa Llopis.

Per la seua banda, el regidor de Comerç, Pepe Salazar, després d’agrair a ACCO el seu esforç i treball, ha destacat que l’audiovisual “tracta de presentar el fet de comprar als comerços del nostre poble com una inversió pròpia, perquè el poble som tots, veïns i comerciants”.

Per altra banda, ACCO també ha volgut recordar la campanya que es va iniciar el passat 31 d’octubre que porta per nom “Aquesta tardor, t’agradarà”, que realitza conjuntament amb la Regidoria de Comerç, fins al pròxim 25 de novembre.

La campanya consisteix en el sorteig de 50 euraccos diaris entre els clients dels comerços associats. L’objectiu de la campanya, una vegada més, és agrair als clients del comerç d’Oliva la seua fidelitat. El sorteig dels 50 euraccos serà setmanal, i es realitzarà els dissabtes 5, 12, 19 i 26 de novembre, a les 14 h, a la plaça de l’Ajuntament. Les butlletes per poder participar es poden trobar als mateixos comerços d’ACCO.