Salta al contingut

Premsa

L’oferta turística i de serveis d’Oliva es torna a presentar a l’àmbit internacional, amb la presència a “Vakantiebeurs”, la fira turística més important d’Holanda

El certamen, que enguany arriba a la seua 48 edició, se celebra des d’aquest dimecres, dia 10 de gener i fins al dia 14, a la ciutat holandesa d’Utrecht. Estan representades més de 1100 destinacions i té una assistència que s’aproxima a les 150.000 persones, entre professionals i públic.

L’oferta d’allotjament, productes i serveis turístics de la ciutat d’Oliva i les seues platges es mostraran sota la marca “València Turisme” dins de l’Estand de Turespaña.

El mercat dels Països Baixos és un dels principals mercats internacionals emissors de turistes. Ocupa el quart lloc en el rànquing de procedències internacionals d’Oliva, la qual cosa el converteix en un mercat potencial, especialment per a la temporada de tardor i hivern

L’oferta turística i de serveis d’Oliva es torna a presentar a l’àmbit internacional amb la seua presència en el certamen “Vakantiebeurs”, la fira turística més important d’Holanda, que se celebra des d’aquest dimecres, 10 de gener, fins al diumenge que ve, dia 14, a la ciutat holandesa d’Utrecht. En la fira estan representades més de 1.100 destinacions, així com les millors empreses i professionals relacionades amb el sector turístic, que oferiran una àmplia oferta en matèria d’agències de viatges, assegurances de viatge, companyies de lloguer de vehicles i companyies aèries, etc.

El 2017, la Comunitat Valenciana va rebre 568.305 turistes holandesos, un 33,6% més que durant el mateix període l’any anterior. A més, aquests turistes van gastar 535 milions d’euros en els seus viatges a la nostra regió, un 18,2% més pel que fa a l’any anterior. Amb aquestes dades, el mercat dels Països Baixos se situa en el quart lloc en el rànquing de les procedències internacionals i es tracta de turistes que arriben en èpoques de desestacionalització, com ara primavera, tardor i hivern.

L’holandés és, per tant, un mercat potencial per a la nostra destinació i “Vakantiebeurs” es converteix en una excel·lent oportunitat per a comercialitzar el producte de segona residència hivernal d’Oliva, l’oferta d’allotjament, així com les activitats complementàries de turisme actiu, a realitzar durant els mesos d’octubre a març. En el transcurs de la fira i sota la marca “València Turisme” dins de l’estand de Turespaña es presentarà, a més, la nostra nova guia d’Oliva i la nostra nova revista de Turisme Actiu, traduïdes les dues a l’anglés. Així mateix, cal recordar que la nostrapàgina web “Oliva Turisme” està traduïda a l’holandés, amb la qual cosa aquest mercat potencial té un accés fàcil i directe a tota la nostra oferta d’allotjaments, productes i serveis.

L’oferta turística d’Oliva torna a Utrecht quatre mesos després d’estar present en la 25 edició de la Fira “50 Plus Beurs”, l’esdeveniment internacional més gran  destinat al turista sènior, que es va celebrar entre el 19 al 23 de setembre i que anualment visiten 100.000 persones.