Salta al contingut

Premsa

Nou punt d’atenció al ciutadà de l’Agència de Desenvolupament Local d’Oliva

La regidora d’Ocupació i Empresa, Rosana Miñana, ha informat de l’ampliació de l’atenció al ciutadà per part de departament d’ADL, que es gestiona des de la seua Regidoria.

Des d’aquesta setmana, la ciutadania disposa, a més del punt d’informació ubicat al carrer major (Edfici Almàssera), d’un segon punt d’atenció/informació de l’Agència de Desenvolupament Local. Aquest nou punt està ubicat a les oficines de l’AFIC, ubicades a la plaça de Joan Baptista Escrivà (al costat del Mercat Municipal). El seu horari d’atenció és de dilluns a divendres, de 09.00 h a 14.00 h i el telèfon d’informació és el 96 285 02 50, extensió 554.

L’altre punt d’informació de l’ADL continua ubicat a la 1a planta de l’Edifici l’Almàssera, al carrer Major núm. 25-27. L’horari d’atenció és també de 09.00 h a 14.00 h, i el telèfon d’atenció és el 96 285 02 50, extensió 512.

La ciutadania pot realitzar els mateixos serveis en qualsevol dels dos punts, com ara serveis d’orientació laboral i atenció personalitzada, revisió del DARDE, sol·licituds de demandes d’ocupació, formació, ofertes, certificats de situació, cita prèvia per prestacions competències del Ministeri de Treball i Seguretat Social (SEPE) cita prèvia per atenció personalitzada, cita prèvia per orientació laboral i la gestió de programes i projectes d’ocupació.

De la mateixa forma, es recorda que el servei pel qual la ciutadania pot obtenir el certificat (signatura) digital s’ofereix, a partir d’ara, a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (planta baixa de l’ajuntament).