Salta al contingut

Premsa

Oliva presenta la seua oferta turística a Ultrech

  • Les principals demandes del turista holandés se centren en la cerca d’allotjament i ofertes complementàries de turisme actiu com el golf, l’hípica, el senderisme o les rutes amb bicicleta
  • Segons dades de la mateixa fira, l’edició 2018 va aconseguir la xifra de 105.369 visitants i 1.126 expositors, encara que la mitjana de visites aquesta edició ja se situa entre 14.000 i 17.000 visitants diaris.

 

Oliva ha participat aquesta setmana en la fira Vakantiebeurs 2019, el certamen turístic més important d’Holanda que se celebra a Utrecht del 9 al 13 de gener en les instal·lacions del recinte firal Royal Dutch Jaarbeus. En aquest esdeveniment, de gran importància per al mercat holandés i principalment destinat al públic final, han participat les principals destinacions, empreses i professionals del sector.

Oliva ha presentat la seua oferta a través de l’estand de Turespaña, en l’espai Comunitat Valenciana que compta amb les marques turístiques de València Turisme i Benidorm, així com la Federació de Càmpings de la Comunitat Valenciana.

El turisme dels països nòrdics és un mercat potencial per a la nostra ciutat, per la qual cosa aquest certamen ha constituït una oportunitat bàsica de promoció de les demandes d’aquest turista, principalment, sobre allotjaments i ofertes complementàries de turisme actiu com el golf, l’hípica, el senderisme o les rutes amb bicicleta. En aquest sentit, és fonamental assenyalar la importància de les sol·licituds d’informació sobre càmpings a Oliva. Precisament i, dins del marc de Vakantiebeurs 2019, el càmping Kikopark d’Oliva va ser guardonat per The caravan and Motorhome Club i Alan Rogers amb el premi a la innovació del sector del càmping i caravàning a Europa.

Segons ha assenyalat Mireia Morera, regidora de Turisme de l’Ajuntament d’Oliva, “la participació d’Oliva en una fira tan important com Utrecht és imprescindible per a la promoció de la nostra oferta en el mercat holandés, un turista que es caracteritza per buscar experiències de turisme actiu en els mesos de setembre a maig i que sol duplicar les seues visites al llarg d’aquests mesos contribuint a la desestacionalització”. A més, ha volgut felicitar el càmping Kikopark i a tot el seu equip pel guardó i ha subratllat “l’esforç que estan fent per a professionalitzar la gestió i poder oferir una oferta cada vegada més atractiva”.

Vakantiebeurs és la fira de turisme més important d’Holanda i se celebra a Utrecht tots els anys el mes de gener. Es tracta d’una fira de caràcter “mixt”, és a dir, dirigida exclusivament a professionals els dos primers dies i oberta el públic la resta. Segons dades de la mateixa fira, l’edició 2018 va aconseguir la xifra de 105.369 visitants i 1.126 expositors, encara que la mitjana de visites aquesta edició ja se situa entre 14.000 i 17.000 visitants diaris. El perfil del visitant a la fira és de persones que fan una mitjana de 2,5 vacances a l’any i gasten una mitjana de 3.200 euros per any en elles.