L’objectiu d’aquesta comissió és estudiar accions encaminades a vetlar per la seguretat i protecció dels ciutadans, així com la gestió dels recursos humans i tècnics de l’ajuntament.
El seu àmbit d’actuació és local i les seues funcions són l’estudi, control i avaluació de les següents matèries:
- Cens de població i habitatge
- Padró d’habitants i cens electoral
- Plantilla de personal i relació de llocs de treball
- Retribucions del personal
- Bases per a l’accés a l’administració pública local
- Informatització dels serveis municipals
- Modernització de l’Administració
- Jutjat de Pau
- Seguretat i higiene en el treball del personal de l’Ajuntament
- Seguretat pública
- Junta Local de Protecció Civil
- Circulació urbana i interurbana
- Manteniment i noves atribució a l’oficina d’Atenció i Informació a la Ciutadania
- Mesures de transparència
MEMBRES
- President: David González Martínez (Compromís)
- Vocal: Yolanda Pastor Bolo (PRO)
- Vocal: Salvador Llopis Ibiza(PP)
- Vocal: Ana María Morell Gómez (Grup Socialista Municipal)
- Vocal: Jose Salazar Cuadrado (Ciudadanos)