La iniciativa es desenvoluparà des del 16 al 29 de novembre en els comerços associats que participen en aquesta acció.
Per la compra mínima de 10 €, els clients podran participar en un sorteig, a escala provincial, d’un val de 1.000 € i vint vals de 200 €, a canviar en compres en el comerç local.
La campanya autonòmica disposa de premis per valor de 15.000 euros, repartits en 5.000 € per cada província (Castelló, València i Alacant).
L’Associació de comerciants d’Oliva, ACCO, membre de Confederació d´Empresaris del comerç, servicis i autònoms de la Comunitat Valenciana (Confecomerç CV) promou la campanya #UnFuturoMenosBlack, seguint la línia de la iniciativa “Xicotet Comerç. El Futur que Compres”, en la qual es brinda l’oportunitat de participar en el sorteig d’un val de 1.000 € i i vint vals de 200 € per a tota la província.
L’acció s’ha impulsat amb la finalitat d’ajudar als nostres clients i veïns en aquestes dates a l’hora de realitzar les seues compres en el comerç local, i premiar-los per la seua fidelitat, per la qual cosa es preveu una activa participació durant les dates de la campanya en els establiments associats.
El sistema de participació per als clients és senzill: fer una compra mínima de 10 € en un dels comerços participants durant el període de la campanya, realitzar una foto del tiquet de compra, o bé guardar el tiquet si és electrònic, entrar en la plataforma del sorteig https://comerciopromos.es/, emplenar les dades sol·licitades (nom, cognoms, telèfon, correu-e, comerç i ciutat on s’ha efectuat la compra) i finalment, pujar el tiquet de compra.
El 30 de novembre se celebrarà el sorteig. La informació es podrà consultar en la pàgina web de Confecomerç CV, on també es podran consultar les bases d’aquesta acció.
La persona guanyadora haurà de mostrar el tiquet de compra, prèviament a l’obtenció del premi, que haurà de gastar en els comerços associats que s’hagen sumat a la iniciativa en el període comprés de l’1 al 5 de desembre de 2020.
Els comerços associats a ACCO que participen en la campanya lluiran un identificatiu en els seus aparadors, unes atractives estreles i mostraran cartells informatius “El Black Friday del xicotet comerç porta el premi més gran: 15.000 € i #UnFuturoMenosBlack”, per la qual cosa serà plenament visible i recognoscible per als clients que visiten els establiments durant el desenvolupament de la iniciativa.
A més, es repartiran fullets amb la informació de les bases del sorteig, i s’impulsarà una forta campanya en xarxes socials i també en mitjans de comunicació, al mateix temps que s’ha previst comptar amb la col·laboració de destacats influenciadors de la Comunitat, que ajudaran a dinamitzar i promoure aquesta original iniciativa amb els seus post i vídeos creatius. Des d’ací convidem a tots els comerços i clients perquè compartisquen la informació en les seues xarxes i que els arribe a tots els olivers i puguen participar en el sorteig la major part de la ciutadania i clientela d’Oliva.
La presidenta d’ACCO, Rosa Llopis, ha assenyalat que “amb aquesta original campanya volem acostar-nos als nostres veïns i clients amb una proposta creativa, que posa en relleu que comprar en el xicotet comerç és apostar per un futur menys negre, promovent una compra sostenible i pròxima. L’objectiu és premiar els nostres clients amb la finalitat de secundar, com sempre fa el comerç de proximitat, ajudant a les persones, fent més amable aquesta actual situació, contribuint així a afavorir als nostres veïns ”
La regidora de Comerç, Mercats i Consum, Yolanda Balaguer, per la seua banda ha declarat: “Des de l’Ajuntament d’Oliva donarem suport a totes les iniciatives encaminades a la reactivació del comerç local. Aquestes campanyes complementen a la perfecció les iniciatives municipals, com ara els xecs al consum. Amb tots aquests avantatges, la ciutadania d’Oliva ja no té excuses per a no comprar en el comerç local.”