La Delegació d’Hisenda comunica a tots els ciutadans que a partir del proper dijous, 14 de novembre, i fins el 3 de desembre, els tècnics de la Gerència Cadastral de València realitzaran atencions individualitzades a totes aquelles persones que desitgen presentar una reclamació sobre els nous valors cadastrals de la seua vivenda.
Estes atencions tindran lloc a la Casa Maians (carrer Major) en horari de 09.00 a 14.00 hores, de dilluns a divendres. Este servei és el mateix que ha prestat l’Ajuntament d’Oliva fins a la data, a través de personal propi (tot i no ser una competència municipal) per tal que els ciutadans disposaran de més temps per informar-se, recollir la seua notificació i, en aquells casos que ho desitgen, presentar la corresponent al·legació.
“Des del departament d’Hisenda volem recordar a tots aquells ciutadans que han presentat al·legacions genèriques i que, en el seu dia varen ser assessorats pel PP, que aquestes estan desestimant-se en la seua totalitat ja que no tenen cap fonament jurídic. Amb tot i i això, estes persones encara estan a temps de presentar un recurs individualitzat que sí que puga corregir els possibles errors que hagen hagut en l’aplicació dels nous valors cadastrals a les seues vivendes, acudint a les oficines municipals del carrer Major” assenyalava la regidora d’Hisenda, Ana Morell.
Per últim, el departament d’Hisenda recomana que, totes aquelles persones que encara no han recollit la seua notificació cadastral, ho facen abans del 3 de desembre a la Casa Maians en els horaris d’atenció al públic.