Salta al contingut

Premsa

Oliva incrementa la seua ocupació turística en càmpings i hotels durant els primers mesos de 2018

L’ocupació durant la Setmana Santa i Pasqua ha arribat al 90% en els hotels i al 80% en els càmpings de la ciutat

Destaca l’increment de l’ocupació turística en càmpings en el període de gener a març, 10 punts per sobre dels registres de 2017 i 20 punts superior a les xifres de 2016

 

Oliva incrementa la seua ocupació turística durant els primers mesos de 2018 en relació al mateix període de l’any anterior, segons assenyalen les estadístiques registrades per la Regidoria de Turisme a través de les dades arreplegades del conjunt d’allotjaments turístics de la ciutat.

L’ocupació turística en hotels ha arribat al 90% en aquesta Setmana Santa i Pasqua, la qual cosa representa un increment de 15 punts respecte a l’any passat, i de 27 en relació als registres del 2016, on l’ocupació va ser del 53 %. Durant els tres primers mesos de l’any, de gener a març, l’ocupació mitjana dels allotjaments hotelers ha sigut del 55%, una xifra que es manté en els nivells del 2017, però 20 punts per sobre dels registres de 2016, on l’ocupació mitjana en aquest període va ser del 35%.

Pel que fa als càmpings, l’ocupació mitjana en aquesta Setmana Santa i Pasqua ha sigut de prop del 80%, registre que es manté pel que fa a l’any passat i un 22% superior al que es va comptabilitzar en 2016, on l’ocupació en aquest període festiu va ser del 58%. Destaquen les xifres registrades durant els tres primers mesos d’enguany. L’ocupació en càmpings ha sigut del 50% al gener, del 61% al febrer i del 63% durant el mes de març. Pel que fa al 2017, els increments estal al voltant del 10 % durant els mesos de febrer i març i, si ho comparem amb l’any anterior, aquests pugen a diferències d’entre 15 i 20 punts, ja que l’ocupació va ser del 36% al gener de 2016, del 40% al febrer i del 48 per cent al març d’aquell any.

En relació a les places d’allotjament en apartaments turístics, l’ocupació en Setmana Santa i Pasqua ha sigut del 51 %. Pel que fa a l’ocupació durant els tres primers mesos de l’any, va ser del 18% al gener, 22% al febrer i 37% al març.

Pel que fa a l’arribada de turistes estrangers en aquest període, destaca l’increment dels turistes britànics, alemanys, holandesos i procedents de països nòrdics, que decideixen visitar i realitzar llargues estades a la nostra ciutat fora de l’època típicament estival.

Segons destaca la regidora de Turisme de l’Ajuntament d’Oliva, Mireia Morera, “són resultats satisfactoris que ens indiquen que s’està treballant en la bona direcció aplicant diverses estratègies de desestacionalització. Cal destacar la creació i promoció de nous productes turístics, que juntament amb el privilegiat entorn de la nostra ciutat i professionalitat dels empresaris turístics constitueixen una oferta atractiva i de qualitat que atrau cada vegada a més turistes nacionals i internacionals en qualsevol època de l’any”