Salta al contingut

Premsa

Oliva es converteix en la destinació dels professionals a gaudir de la vida

Els quatre eixos principals de promoció són les platges, el turisme actiu, la gastronomia i l’esport

L’objectiu de la campanya és presentar a Oliva com la destinació que permet als visitants guanyar en felicitat

Els empresaris turístics del municipi es converteixen en els protagonistes d’aquesta campanya

El nou títol (claim) d’aquesta campanya és “Oliva guanya en felicitat”

 

El passat dijous es va presentar la nova campanya de promoció turística d’Oliva que situa a la ciutat valenciana com la destinació dels professionals a gaudir de la vida. L’escenari del llançament de la nova marca turística va ser l’Hotel Font Salada, on es donaren cita la majoria dels empresaris turístics de la ciutat, representants institucionals i mitjans de comunicació.

El potencial turístic d’Oliva està centrat tant en el turisme nacional, com en l’europeu. De fet, Oliva és una de les destinacions més tranquil·les de la costa mediterrània i de major valor percebut pels visitants a causa de la seua singularitat.

Cal assenyalar que l’objectiu d’aquesta campanya és presentar a Oliva com la destinació turística que permet als visitants guanyar en felicitat, en qualitat de vida i en sensacions que transmeten la diversitat i proximitat dels espais naturals, la bona gastronomia i les possibilitats de l’entorn per a realitzar activitats esportives i culturals.

És important destacar que el protagonisme d’aquest nou posicionament de marca, com a destinació turística, és la professionalitat amb tres vessants diferenciades però transversals en la gestió: “Professionals en felicitat” dirigida al teixit turístic local dels diferents àmbits, “Entrenant el somriure” dissenyat cap als esportistes, tant amateur com professionals, per a assentar Oliva com una de les destinacions de turisme esportiu més important d’Europa i “La destinació dels professionals a gaudir de la vida” enfocada al públic expert a gaudir del seu temps lliure que tria la seua destinació pels valors turístics d’Oliva.

Mireia Morera Alemany, delegada de Turisme de l’Ajuntament d’Oliva, va destacar que “Oliva, per damunt de tot, és una ciutat hospitalària amb espais meravellosos per a gaudir i on viure els moments més especials de la nostra vida. I això ho hem d’explicar al món”.

També van intervindre en l’acte Jaime Pire, de l’empresa de creativitat Copiloto, responsable del desenvolupament creatiu de la campanya; Johana Ivars, membre de l’equip de Jugo Estudio, encarregats del redisseny del logotip d’Oliva Turisme; Wilma Taggart, veïna d’Oliva de nacionalitat escocesa que ha representat als veïns estrangers que viuen a Oliva; Juanra Pous, campió del Món Màster de 800 metres i rècord del món 4×400, qui ha destacat les possibilitats que ofereix Oliva per a entrenar a l’aire lliure tot l’any i Bernat Moreno, il·lustrador d’Oliva que ha participat en el disseny de la campanya.

Finalment, tots els assistents pogueren visualitzar en primícia el nou vídeo promocional de la ciutat. Un espot amb versions en castellà, valencià i anglés i que compta amb la banda sonora original de José Olivares i Joan Mont, músic oliver.

El llançament d’aquest vídeo es realitzarà primer en l’àmbit nacional i, més tard, en l’àmbit internacional.

 

4 eixos potencials

Oliva, a més de comptar amb un encantador centre històric, parcs naturals i festes i tradicions centenàries, posseeix quatre eixos que són els que li aporten el major potencial com a destinació turística:

El primer eix turístic d’Oliva són les platges. Amb 8,5 quilòmetres de platges d’arena fina, franquejades per dunes protegides i una línia de costa que destaca per la seua arquitectura no invasiva i la pràctica d’esports nàutics.

El segon eix és el turisme actiu. Les zones de la marjal i les muntanyes pròximes ofereixen al visitant multitud de rutes per a poder realitzar activitats com ara  senderisme, cicloturisme, BTT, etc.

El tercer pilar fonamental és la gastronomia, on els productes tradicionals com la pebrera farcida, els figatells i les coques es converteixen en un segell indiscutible de la gastronomia local de la ciutat.

Finalment, i com quart eix, se situa la pràctica d’esports, tant a nivell professional com amateur. La singularitat d’Oliva la converteix en una destinació idònia per a practicar esports com ara kite surf, paddle surf, golf, pesca esportiva, hípica, ciclisme, senderisme, etc.

Oliva compta amb aspectes essencials com el sol, la bona temperatura durant tot l’any, la diversitat, la proximitat a espais naturals, l’hospitalitat, la tranquil·litat i la bona gastronomia. Aspectes que converteixen la ciutat en la destinació favorita tant per als esportistes professionals com per als professionals a gaudir de la vida.

 

Nou vídeo promocional d’Oliva: https://www.youtube.com/watch?v=p3wlO671EGY&feature=youtu.be