Salta al contingut

Premsa

Oliva implementa canvis per tal de millorar el servei de recollida d’andròmines

L’objectiu és augmentar l’eficiència de la recollida d’andròmines

La Regidoria d’Obres i Serveis, dirigida per Miquel Domènech, i amb la col·laboració de les àrees de Comunicació i Modernització, dirigides per Josep Escrivà, informen dels nous teléfons per a la cita prèvia de la recollida d’andròmines porta a porta:

MÒBIL           637 334 090

FIX                962 850 193

Per a fer un ús correcte d’aquests nous telèfons, es prega telefonar sols per a demanar cita prèvia del servei de recollida d’andròmines porta per porta.

L’horari d’atenció telefònica és de dilluns a divendres, de 8 a 14 hores.

L’horari de recollida d’andròmines és els dimecres de 7 a 14 hores.

Màxim 3 andròmines per persona, que hauran de traure’s el dimarts a la vesprada-nit.

Aquests canvis estan dins d’un pla de xoc per a millorar l’actual servei que té l’ajuntament, i que s’està realitzant amb totes les garanties, i amb el qual s’ha treballat amb la cura pertinent per a poder donar un servei de qualitat i que alhora siga més eficient i que tots els ciutadans puguen gaudir com cal.

Segons ha assenyalat el regidor Miquel Doménech ‘en els últims anys hem vist com els abocaments il·legals han augmentat considerablement a Oliva, a pesar de tindre diferents alternatives per a poder reciclar les andròmines de forma respectuosa amb els veïns, el territori i també tindre cura del nostre medi ambient que tanta falta li fa en aquest moment’.

D’altra banda, el regidor Josep Escrivà ha explicat que les accions estan destinades a eliminar intermediaris i alleugerar la gran quantitat de telefonades que arriben a l’ajuntament. S’espera que l’atenció al ciutadà en general millore i que l’atenció a l’usuari es faça de manera més especialitzada. A més, estem treballant per a posar en funcionament una APP que facilitarà la formulació de sol·licituds, i en breus entrarà en període de prova’.

És per això, que des del consistori s’està treballant en accions per revertir aquesta situació:

En primer lloc, apostar per un nou canvi i que de segur encara millorarà més l’atenció al ciutadà per a la cita prèvia d’aquest servei, i en segon lloc ja tenim en marxa la preparació d’una campanya de conscienciació ciutadana i que de segur esperem que tots els ciutadans col·laboren i prenguen mesures perquè tots junts puguem gaudir del nostre poble i del nostre camp com es mereixen.

Estem treballant al màxim i sense descans per a poder, amb els recursos i ferramentes disponibles, donar un servici altament eficaç i poder arribar al nivell exigit, i que de segur amb esforç i treball conjunt de tots podrem arribar, i donar plenes garanties d’una gran eficàcia.

Alhora, recordar a tots els ciutadans que aquesta tasca per part de l’ajuntament ha d’estar recolzada amb l’esforç i civisme de tot el col·lectiu oliver per a tindre plenes garanties d’èxit i que de segur tots podrem estar orgullosos de tindre una ciutat neta i on poder gaudir amb amics, companys i família.