Salta al contingut

Premsa

Naix «Oliva film office» per a promocionar i posicionar la ciutat en la indústria audiovisual

La Delegació de Turisme ha oferit a tots els empresaris del sector turístic i hoteler formar part d’aquest projecte, amb l’objectiu que les productores interessades puguen disposar tant d’espais públics com de llocs privats

El regidor de Turisme, Joaquín Calafat ha incidit en el gran impacte turístic i econòmic que un rodatge pot tindre en la promoció de la ciutat a escala internacional

La delegació de Turisme de l’Ajuntament d’Oliva ha apostat per assumir des de la Tourist Info les funcions dOliva Film Office, una iniciativa que naix amb l’objectiu de potenciar els recursos econòmics i turístics d’Oliva.

Sota el paraigua de Film València, la plataforma del Patronat de Turisme de la Diputació de València que promou i facilita els rodatges a la província, “Oliva Film Office” es convertirà en un instrument per a impulsar a Oliva com una localització important capaç d’aconseguir grans produccions de sèries de televisió, pel·lícules, espots de publicitat o videoclips.

A més de les ubicacions públiques com ara platges, centre històric, patrimoni industrial o cultural i entorn natural, des de la Delegació de Turisme s’ha oferit a tots els empresaris del sector turístic i hoteler formar part d’aquest projecte, amb l’objectiu que les productores interessades puguen disposar tant d’espais públics com de llocs privats com a possibles emplaçaments per als rodatges.

Oliva Film Office oferirà des de la Tourist Info alguns serveis personalitzats i gratuïts dirigits a facilitar el desenvolupament dels rodatges com ara l’atenció als location Manager; ajuda en la gestió de permisos; assessorament per a aconseguir allotjaments; reserves d’espais o la llista d’empreses i professionals locals. És important assenyalar que Oliva es converteix així en ciutat film-friendly, un qualificatiu que obri el camí a importants repercussions econòmiques i turístiques que ofereixen indústries com el cinema o la televisió i que generen alta rendibilitat i un gran valor de reputació en la promoció turística.

En aquest sentit, el regidor de Turisme de l’Ajuntament d’Oliva, Joaquín Calafat, ha incidit en el gran impacte que un rodatge pot tindre en la promoció turística i cultural de la ciutat a escala internacional, així com en l’augment del turisme cinematogràfic.

Finalment, Calafat ha subratllat la repercussió econòmica que la visita d’un equip de professionals pot tindre en l’economia de la nostra ciutat sobre diversos sectors que generen ocupació i riquesa, “quan un grup de persones es desplaça a la nostra ciutat per a participar en un rodatge, no sols es converteixen en ambaixadors de la nostra cultura, gastronomia o festes, sinó que realitzen un consum en allotjaments, restauració, oci i serveis d’altres empreses de la ciutat.

Des d’Oliva Turisme s’està treballant intensament perquè tant les localitzacions seleccionades com la informació necessària per als professionals del sector audiovisual puga estar disponible a principis de març.