Salta al contingut

Premsa

L’Ajuntament d’Oliva amplia el serveis de Mediació Hipotecària i Conflictes Familiars per a atendre les noves necessitats sorgides arran de la crisi del Covid19

L’Ajuntament d’Oliva amplia el serveis de Mediació Hipotecària i Conflictes Familiars per a atendre les noves necessitats sorgides arran de la crisi del CoVid19.

Amb l’objectiu de pal·liar els efectes que aquesta crisi sanitària puga tindre sobre les famílies més necessitades en matèria d’habitatge, totes les institucions s’han bolcat per a oferir solucions.

L’Ajuntament d’Oliva amplia el servei de Mediador Hipotecari i Conflictes Familiars. El servei que s’oferia periòdicament en el Centre Social de Sant Francesc, passa a ser continu i telemàtic. Es poden fer les consultes pertinents al telèfon 606 421 013 i als correus centromediacion@mediacion.icav.es i hipotecaria@mediacion.icav.es.

D’altra banda, la Conselleria d’Habitatge amplia el termini per a demanar les ajudes al lloguer d’habitatge. El termini es prolongarà durant dues setmanes, una vegada acabe l’estat d’alarma. Mentrestant, es pot tramitar la sol·licitud des de casa en habitatge.gva.es. Trobaràs més informació sobre els destinataris i els requisits ací: bit.ly/2Jegku6

Així mateix, el Govern Central, per la seua banda, ha aprovat les següents mesures:

  • Moratòria de les hipoteques per a aquells que hagen vist reduïts els seus ingressos o es troben en situació d’atur.
  • Les companyies subministradores d’energia, gas natural i aigua no podran tallar els servicis a les persones vulnerables.
  • L’abonament social s’amplia automàticament fins al 15 de setembre.
  • Trobaràs més informació sobre aquestes i altres mesures ací: ly/3ah0ryY

Des del departament de Benestar Social s’està treballant per què la crisi actual no afecte especialment a les persones més necessitades i per no deixar ningú enrere. S’estan mobilitzant tots els recursos possibles perquè les famílies de la nostra ciutat noten el menys possible els efectes d’esta crisi.