TOURIST INFO OLIVA                                interior42222

HORARI D’ATENCIÓ AL PÚBLIC
 
Dilluns a divendres: 10.00h – 15.00h
Dissabte: 10.00h – 13.00h
 
Direcció: Passeig Lluis Vives s/n
Telèfon: 96 285 55 28
Email: oliva@touristinfo.net
          

TOURIST INFO OLIVA PLATJA

(Servei de Temporada)

                  

HORARI D’ATENCIÓ AL PÚBLIC

De dilluns a divendres de 10.00 a 13.00h
Dissabte: de 10:00h a 13:00h
 
Direcció: Passeig Francisco Brines s/n
              (ctra. de Oliva al Mar km.2)
Telèfon: 96 285 03 91
Email: olivaplaya@touristinfo.net
         
 
 *Obert del 8 al 17 d’abril i en temporada d’estiu
 
 
 
ELS HORARIS VARIEN EN FUNCIÓ DE LA TEMPORADA ESTIU O HIVERN
 
 Informació turística en destí:
 Informació  actualitzada sobre els recursos més singulars de les destinacions turístiques de la ciutat i de la Comunitat Valenciana: història, patrimoni, espais naturals, gastronomia…
  • Informació sobre alternatives d’oci per a gaudir del temps lliure: restauració, activitats esportives, festes, programacions culturals, agenda turística, esdeveniments turístics, parcs temàtics etc.
  • Informació sobre allotjament en hotels, càmpings, apartaments, cases rurals, etc..Rutes i excursions per a descobrir els racons de la ciutat, les comarques, i en general  de la  Comunitat Valenciana.
  • Informació sobre servicis públics: sanitat, comunicacions, transport, etc.
  • Assesorament i ajuda relacionada amb aspectes derivats de l’activitat turística.
  • Informació de les diferents CC.AA. per als ciutadans d’Oliva, residents i turistes. Difusió i participació dels cursos que s’imparteixen a Oliva, amb la col·laboració del Centre de desenvolupament Turístic en la millora de la professionalitat turística del municipi.
  • Punt d’Informació col·laborador dels Parcs Naturals el Montgó i el Marjal Pego-Oliva. 
  • L’atenció al mostrador es realitza especialment en cinc idiomes: castellà, valencià, alemany, anglés i francés.
  • Redacció d’Agenda Turística setmanal, quinzenal i mensual en Idiomes.
  • Dades d’ocupació de l’oferta d’allotjament.
  • Assistència i Guia de grups.-Promocions i accions de màrqueting.
  • Aplicació a les noves tecnologíes informàtiques, Word Press, Xarxes socials. Elaboració d’informes anuals.